Tid for den årlige servicen?

Sommerferien kommer raskere enn du tror. Planlegger du å ha bilen på service før du kjører ut på en lengre tur, kan det være lurt å være ute i god tid.
3 gode grunner til å være ute i god tid:
- Erfaringsmessig har vi ofte lengre ventetid på verkstedet når ferien nærmer seg – og plutselig rekker du det ikke før du skal kjøre på ferie.
- Hvis det blir oppdaget feil på servicen, som f.eks. lekkasje på vannpumpen, trenger du du tid til å skifte pumpen før ferien - eller utbedre alle feil som eventuelt blir oppdaget på servicen.
- Har du en relativt ny bil er det stort sett ingen problem å forskyve litt på servicen – men husk at avtalen med gratis veihjelp, som de fleste merker tilbyr, utløper etter 12 måneder. Den forlenges automatisk når du tar din årlige service hos merkeforhandler.
Verd å vite om service på din bil
Det er viktig å følge serviceprogrammet til bilen din for å sikre dine rettigheter i forbindelse med garanti og reklamasjon. Et komplett servicehefte vil dessuten føre til en økning i bilens verdi. Årlig service anbefales også av sikkerhetsmessige grunner for at bilen fungerer akkurat som den skal, noe som reduserer sjansen for uforutsette reparasjoner.
Våre autoriserte merkeverksteder har spesialkompetanse på bilmerkene vi leverer, spesialverktøy til alle modellene og de nyeste sikkerhets- og fabrikkoppdateringene bilen din trenger. Du kan også være sikker på at det kun benyttes originale deler i arbeidet.
Vi har faste priser på service i henhold til prislister fra merkeimportør. Dersom bilen din trenger andre utbedringer eller ytterligere vedlikehold, informerer vi om pris på dette før vi starter arbeidet.
Betalingsutsettelse
Uforutsette utgifter kommer ofte når det passer som dårligst. Derfor gir vi deg muligheten til å låne penger til bilrelaterte kostnader som for eksempel reparasjon, service eller kjøp av utstyr fra Toyota-butikken.
Toyota Betalingsutsettelse gir deg automatisk 3 måneder rente- og avdragsfri betalingsutsettelse.