Hopp til innholdet
Åpent 08:00 - 16:00
Betongveien 3, 9515 Alta
Les mer
Åpent 07:30 - 16:00
Botnhågveien 31, 9300 Finnsnes

Harila Finnsnes fører følgende bilmerker

Les mer
Åpent 08:00 - 16:00
Finnmarksveien 56, 9602 Hammerfest

Harila Hammerfest fører følgende bilmerker

Les mer
Åpent 08:00 - 16:00
Skiferveien 2, 9511 Alta

Harila Motor (Alta) fører følgende bilmerker

Les mer
Åpent 08:00 - 16:00
Tanaveien 8, 9800 Vadsø

Harila Motor (Vadsø) fører følgende bilmerker

Les mer
Åpent 07:00 - 17:00
Skattørvn. 44, 9018 Tromsø

Harila Tromsø fører følgende bilmerker

Les mer
Åpent 07:30 - 15:30
Nordvarangerveien 652, 9802 Vestre Jakobselv

Harila Vestre Jakobselv fører følgende bilmerker

Les mer
Åpent 08:30 - 16:00
Skattørvn. 44, Tromsø

Lexus Tromsø fører følgende bilmerker

Les mer

LEXUS

Tromsøværingene har talt: Lexus er favoritten – for fjortende år på rad

Luksusbilmerket Lexus går igjen helt til topps i den prestisjetunge AutoIndex-undersøkelsen – og det for fjortende år på rad. I Tromsø viser kundene særlig høy tilfredshet med bilmerket, og lojaliteten til Lexus er blant den sterkeste i landet.

AutoIndex måler hvor fornøyde bileiere er med bilmerket sitt, og vurderer hele kundeopplevelsen – fra kjøp og service til bilens kjøreegenskaper og eierforhold. Nesten 9000 norske bilkunder har gitt sin vurdering i årets undersøkelse, og Lexus scorer høyest totalt.

– Dette er en fantastisk anerkjennelse fra våre kunder – og det gjør oss ekstra stolte at vi har så mange fornøyde eiere i Tromsø, sier Trond Johansen, Brand Manager hos Lexus Tromsø, som peker på de ansatte som nøkkelen til de gode resultatene.

Senere i år lanseres nye Lexus RZ500e og Lexus RZ550e F Sport med steer-by-wire og kraftigere motor.

Omotenashi – behandle kunden som gjest i ditt eget hjem

Vår tilnærming til kundeopplevelse bygger på det japanske konseptet Omotenashi, som handler om gjestfrihet, og som for Lexus betyr målrettet arbeid for både kunden og produktet. Vi bruker mye tid på å jobbe med alle aspekter ved kundeopplevelsen, fra små detaljer i utforming av bilene til hvordan kundene blir møtt hos våre forhandlere, forklarer Johansen.

– Vi vet at tromsøværinger stiller høye krav, og det resonerer godt med oss. Enten det gjelder presis serviceoppfølging eller følelsen av luksus i hverdagen, jobber vi systematisk for å levere en kundeopplevelse som er like gjennomført som bilene våre, sier Johansen.

Også leder for Lexus i Norge, Jan Christian Holm, er svært fornøyd med årets resultat. – Å vinne AutoIndex for 14. år på rad bekrefter at vårt fokus på kundeopplevelse virkelig treffer. Våre dedikerte Lexus-medarbeidere gir alt for å skape gode opplevelser fra første møte og gjennom hele bilens levetid. I dag kan de være ekstra stolte av den jobben de gjør, sier Jan Christian Holm, leder for Lexus i Norge.
AutoIndex utføres årlig av Loyalty Group International og Lexus scorer særlig godt på kundelojalitet, serviceopplevelse og kjøreglede.

Lexus har de siste årene bygget opp en helelektrisk modellfamilie, med flaggskipet RZ 450e i spissen. Responsen – spesielt i Tromsø – har vært sterk.

– Vi merker en stadig økende interesse for våre elektriske modeller. Mange av våre nye kunder i Tromsø har valgt Lexus nettopp fordi vi kombinerer innovasjon og luksus med førsteklasses kundebehandling. Det er en kombinasjon vi skal bygge videre på, sier Trond Johansen.